Pazar, Kasım 18

Aaaa kalitemi bozdurttun bana




Uzun zamandır arabam serviste değilde bahçemde duruyor diye hayıflanıyordum ki ufak bir sarsıntıyla gelen öpüşme sonucu huzura erdim.


Aracımdan inip "-geçmiş olsun" diyen benim aldığı yanıt, ayrı bir keyif oldu sabahın kör saatinde. " -ay ben bu tarafa bakmıyordum, sizde üstüme çıktınız, hiç bir şey olmamış gibi birde utanmadan sırıtıyorsunuz, ne kadar pişkinsiniz."


Hanııım hanıııım... Araç kullanmak her yöne bakmak ve dikkat gerektirir sorun çok açık değil mi?


Not: Çok iyi araç kullanan bayan şöförlerimizde var ki, kız kardeşim ve bir çok yakın kız arkadaşım bunlara açık birer örnektir ama kabul edelim çoğunuz berbatsınız.

3 yorum:

OzLeM dedi ki...

Bir kadın olarak aynen katılıyorum ki; çoğumuz trafikte sadece berbat değil, felaket ve hatta gayet tehlikeliyiz de.
Bu tamamen "spatial ability" denen şeyle ilgili. Daha fazlası için okumanı öneririm: "Why Men Doesn't Listen and Woman Can't Read Maps" / Allan + Barbara Pease
Çok eğlenceli bir kitap!
(İngilizce öneri için özür dilerim zira bildiğim kadarıyla çevirisi yok henüz.)

Adsız dedi ki...

çok doğru bir tespit....


birçok bayan trafikte berbat bu da bir çok erkeğin sosyal hayattaki moronluğu kadar bariz ortada..
:D

s dedi ki...

O kitabı alıp okuyacağım :) Eminim söylediğin kadar vardır.

erkeklerin sosyal hayattaki moronluğuna gelince ise, işte en iyi tespitlerden biride bu.

Analayamadım, anlayamıycam, erkek olduğum halde hemcinslerimi çözemedim, çözemiycemde. Allah hepimize sabır versin daha da bişi söylemiycem.