Cumartesi, Eylül 29

sınav başlıyor



Eveet hoş geldiniz arkadaşlar, hazırmıyız?

Hazırsak ve susarsanız yoklama kağıdını vericem siz imzanızı atarken bende soru kağıtlarını dağıtıcam.

Sen mavi kazaklı kalk bakiim ordan, şu sıraya geç, Sende onun yerine. Hımmm sen ve sen buraya gelin bakiim. Tamam, herkes aldımı kağıdını?

Sırayla cevaplayalım arkadaşlar o halde.

Sınavda en yüksek puanı alan arkadaşımız beyaz atlı prens olucak.

Var mı sorusu olan? Yoksa sınav başladı, sağa sola bakmak yok valla bakmam güzelliğinize atarım dışarı. Herkes bildiğini yazsın, ne öğrendiyseniz onu görücem kağıtta...

19 yorum:

Adsız dedi ki...

bileğimde ip uçları var sevgili mavi..uyar mı?

s dedi ki...

E adı üstünde ip ucu, o kopya sayılmaz, anımsamaya yarayan bir kaç kelime. Sen sınava devam et, görmedim farzet ;) Hadi başarılar...

Adsız dedi ki...

yahu uzun bir sınav oldu..yeni sorular sorar mısın..ben bitirdim..

s dedi ki...

Hangi sınavda duyulmuş bir taleptir bu?

Bitirdiysen çıkabilirsin. Amacın dikkat çekmekse başardın, sınav sonrası kantinde olucam ;)

Adsız dedi ki...

yabancıyım buralara..zaten ilk sınavım..doğum anımı saymazsak..

s dedi ki...

ilk sınavını başarıyla verdiğin açıkça belli,

Korkma bunuda geçersin..

Adsız dedi ki...

demek sınav kağıdımı okudunuz..

s dedi ki...

E ilk veren sendin, bende şöyle bir baktım gözucuyla.

Aferim çalışmışsın..

Adsız dedi ki...

hımm sınavı da geçtik..kantine iniyorum ben görüşürüz.. oyaladım sizi hocam..

s dedi ki...

Eğitimi sevdiğimiz için eğitmen olduk, lafı mı olur..

Tabi kantine in biraz dinlen, arkadaşlarınla eylen muhabbet et.

Adsız dedi ki...

ben arkadaş sevmem kendim yudumlarım kahvemi..

s dedi ki...

Sana az sonra arkadaşlık ederim diycektim.

Neyse afiyet olsun o halde sana.

Adsız dedi ki...

canım acıyor

s dedi ki...

geçmiş olsun..

Adsız dedi ki...

geç(miş) oldu..gitme vakti mi,?

s dedi ki...

Zeki birisin sen, bir çözüm bulacağına inanıyorum..

Adsız dedi ki...

örtmenim siz hayatımda gördüğüm en manyak en şey şeysiniz . ikizlersiniz , iki z'lersiniz , zannımca manyaksınız , siz seviyorumdur bilmukabele.

s dedi ki...

Yavrucum sen ne arıyorsun bu sınıfta?
Abilerinin arasında gözden kaçmış, sınava katılmışsın.

İkizlerin gazabından kork.. çok canlar yandı.. çok gözler yaşlı bu sınıfta.

d dedi ki...

noluyo lan burda
kalabalık yapmayın, dağılın.
baş örtmen geldi.